"Okul Hastane İşbirliği Çalıştayı"
DÜ Sağlık Meslek Yüksekokulu ve Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi işbirliğiyle düzenlendi
Düzce Üniversitesi (DÜ) Sağlık Meslek Yüksekokulu ve Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesinin ortaklaşa düzenlediği "Okul-Hastane İşbirliği Çalıştayı" yapıldı.
Rektörlükte düzenlenen çalıştayın açılışında konuşan DÜ Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Ayla Keçeci, klinik uygulamaların öğrencilerin özgüven kazanması açısından önemli olduğunu söyledi.
"Klinik deneyim, hemşirelik öğrencileri için son derece önemli olup, teoriyi uygulamaya aktarma ve öğrencilikten profesyonelliğe geçme fırsatı veren bir eğitim sürecidir" diyen Keçeci, klinik uygulamaların öğrencilerin hasta ile iletişim kurarak hemşireliğe özel profesyonel bilgi ve becerileri kullanma, geliştirme, doğru karar verme, problem çözme, kendini anlama yeteneklerinin gelişmesine olanak sağladığına dikkati çekti. - Düzce