Okul Sağlığı Eğitimleri Sürüyor

Son Güncelleme:

Muğla Halk Sağlığı İl Müdürlüğü tarafından Merkez İlçe ilk ve ortaokullarda "Yeterli ve Dengeli Beslenme, Obezite, Diyabet, Tuz Tüketiminin Azaltılması ve Fiziksel Aktivite" konulu Okul Sağlığı eğitimlerine devam ediliyor.

Muğla Halk Sağlığı İl Müdürlüğü tarafından Merkez İlçe ilk ve ortaokullarda "Yeterli ve Dengeli Beslenme, Obezite, Diyabet, Tuz Tüketiminin Azaltılması ve Fiziksel Aktivite" konulu Okul Sağlığı eğitimlerine devam ediliyor.


Halk Sağlığı Müdürlüğü Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar, Programlar ve Kanser Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen ve içeriğinde sağlıklı beslenme, fiziksel aktivite, diyabet, aşırı tuz tüketiminin azaltılması ve obezite konularının yer aldığı eğitimlerde, diyabet konusundaki farkındalığı arttırmak, fiziksel aktivitelerin günlük hayatta alışkanlığa dönüştürmek amaçlanıyor. - MUĞLA

Kaynak: İHA