Okullararası Gençler Satranç İl Birinciliği Müsabakaları

Son Güncelleme:

Okullararası Gençler Satranç İl Birinciliği Müsabakaları 2-3 Mart tarihlerinde yapıldı.

Okullararası Gençler Satranç İl Birinciliği Müsabakaları 2-3 Mart tarihlerinde yapıldı.


Okul sporları faaliyetleri kapsamında düzenlenen müsabakalar, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü satranç salonunda gerçekleşti.


Müsabakalar, 38 kişinin katılımıyla İşviçre sistemine göre oyuncu başına 60+30 hamle temposunda gerçekleşti.


Turnuvada birinci olan Taha Kuyucuoğlu, Türkiye Okullararası Bireysel Satranç Şampiyonası'na katılmaya hak kazandı.


Muhabir: Ayşe Şensoy


Yayıncı: Rıfat Yerlikaya - KONYA

Kaynak: AA