Ordu'da Doktorun, Hemşireyi Darp Ettiği İddiası

Son Güncelleme:

Ordu'da bir özel fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde çalışan hemşire, aynı merkezde çalışan doktor tarafından darp edildiği iddiasıyla şikayette bulundu.

Ordu'da bir özel fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde çalışan hemşire, aynı merkezde çalışan doktor tarafından darp edildiği iddiasıyla şikayette bulundu.


Edinilen bilgiye göre Şarkiye Mahallesinde faaliyet gösteren bir özel fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde hemşire olarak çalışan Yasemin Ö, aynı merkezde çalışan Dr. M.Ö. tarafından darp edildiği iddiasıyla Yeni Mahalle Polis Merkezi'ne müracaat ederek şikayette bulundu.


Yetkililer, olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğünü kaydetti.


- ORDU

Kaynak: AA