Orduspor'dan, Galatasaray'a Kutlama

Son Güncelleme:

Orduspor Kulübü, Spor Toto Süper Ligi'nin bitimine iki hafta kalan şampiyon olan Galatasaray Kulübü'nü kutladı.

Orduspor Kulübü, Spor Toto Süper Ligi'nin bitimine iki hafta kalan şampiyon olan Galatasaray Kulübü'nü kutladı.


Kulüpten, yapılan yazılı açıklamada şunlar kaydedildi:


"Spor Toto Süper Lig'de 2012-2013 sezonunda şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray Kulübü'nün yönetim kurulu, teknik heyet, futbolcular ve çalışanlarını kutlarız. Kendilerine şampiyonlar liginde başarılar dileriz." - ORDU

Kaynak: AA