Özcan, Bayan Personelin Kadınlar Günü'nü Kutladı
Son Güncelleme:
Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü nedeniyle 8 Mart Perşembe günü Keşan Belediyesi'ndeki bayan personelin Kadınlar Günü'nü kutladı.
Özcan saat 11.30 sıraIarında bayan personeli ziyaret ederek 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutladı ve bayanlara Keşan Belediyesi adına broş hediye etti.
Bayan personel de Özcan'a 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutlaması nedeniyle teşekkür etti.
GENEL İŞ SENDİKASI'DA KUTLADI
Öte yandan Keşan Belediyesi işçilerinin yer aldığı Keşan Genel İş Sendikası Keşan İşyeri Temsilcisi Fikret Özdemir'de, belediyedeki bayan personeli ziyaret ederek 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutladı ve birer gül hediye etti.
Kaynak: Bültenler