Polis ve Zabıta Bıktı, O Bıkmadı
Polis ve zabıta bıktı, o bıkmadı Bursa-Ankara yolunda kucağında çocukla birlikte dilencilik yapan kadın, ekipler tarafından uzaklaştırılmasına ve cezai işlem uygulanmasına rağmen bölgeyi mesken tutmuş durumdaBURSA - İnegöl ilçesi Ankara yolunda kucağında çocukla birlikte dilencilik yapan kadın,...
Polis ve zabıta bıktı, o bıkmadı
Bursa- Ankara yolunda kucağında çocukla birlikte dilencilik yapan kadın, ekipler tarafından uzaklaştırılmasına ve cezai işlem uygulanmasına rağmen bölgeyi mesken tutmuş durumda
BURSA - İnegöl ilçesi Ankara yolunda kucağında çocukla birlikte dilencilik yapan kadın, her seferinde ekipler tarafından bölgeden uzaklaştırılmasına rağmen bölgeyi mesken tutmaya devam ediyor.
Bursa-Ankara yolu, Ağaç İşleri Sanayi Bölgesi girişinde bulunan trafik lambalarında her gün saatlerce yağmur, kar demeden kucağında çocukla birlikte dilenen kadın, herkesi canından bezdirdi. Defalarca şikayet edilmesine rağmen zabıta ve polis ekipleri kadını bölgeden uzaklaştırıyor ve cezai işlem yapılıyor. Fakat aynı kadın aylardır bu bölgeyi neredeyse mesken tutmuş durumda. Soğuk ve dondurucu havada kucağında çocukla, lambalarda duran araçlardan para toplayan kadın, gece karanlık düştükten sonra kayıplara karışıyor.