Pozantı'da Çanakkale Sergisi Açıldı
Son Güncelleme:
"Çanakkale 1915 Müzesi" sergisi açıldı.
Pozantı'da Çanakkale Haftası nedeniyle
"Çanakkale 1915 Müzesi" sergisi açıldı.
Pozantı Atatürk Kültür Merkezinde açılışı yapılan ve 2 gün sürecek olan Sedülbahir Özel Müzesine ait "Çanakkale 1915 Müzesi"nin, açılışını Pozantı Kaymakamı Kürşad Özdemir, Belediye Başkanı Mustafa Çay ve Garnizon Komutanı Üsteğmen Ufuk Yörük gerçekleştirdi.
Gezici müzenin bugüne kadar 37 kentte halkın hizmetine açıldığı belirtildi.
Müzenin içerisinde, Çanakkale Savaşı sırasında atılan mermilerden kullanılan malzemelere kadar çok sayıda ürün sergileniyor.
- ADANA
Kaynak: AA