Sağlık-Der'den, Vali Zorluoğlu'na Ziyaret
Son Güncelleme:
Sağlık-Der Elazığ Şubesi Başkanı Abdurrahman Taşkesen, Elazığ Valisi Zorluoğlu'nu ziyaret etti.
Sağlık-Der Elazığ Şubesi Başkanı Abdurrahman Taşkesen, Elazığ Valisi Zorluoğlu'nu ziyaret etti.
Taşkesen, yaptığı yazılı açıklamada, derneğin yönetim kurulu üyeleri ile Vali Zorluoğlu'na ziyarette bulunduklarını, derneğin kuruluş amacı ve faaliyetleri hakkında bilgiler verdiklerini belirtti.
Dernek olarak uyuşturucu ile mücadele konusunda hazırlamakta oldukları SODES projesi hakkında da bilgilendirmede bulunduklarını ifade eden Taşkesen, 3. Sağlık Yönetimi Kongresi ile ilgili olarak da değerlendirmelerde bulunduklarını kaydetti.
Taşkesen, Vali Zorluoğlu'nun kendilerine sivil toplum kuruluşlarını önemsediklerini ifade ettiklerini ve derneklerinin daha aktif projeler geliştirmesi yönünde talepte bulunduklarını belirtti.
Kaynak: AA