Sağlık-Sen Üyeleri Piknikte Buluştu

Son Güncelleme:

Sağlık-Sen Adıyaman Şubesi tarafından düzenlenen piknikte Sağlık-Sen üyeleri bir araya geldi.

Sağlık-Sen Adıyaman Şubesi tarafından düzenlenen piknikte Sağlık-Sen üyeleri bir araya geldi.


Ali Dağı Mesire alanında bir araya gelen sağlık personelleri, doyasıya eğlenerek sohbet ederken, bir yandan ise, davul zurna eşliğinde halay çektiler. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Abdulkadir Bozan, "Geleneksel hale getirdiğimiz piknikde üyelerimizle bir araya geldik. Yoğun tempoyla çalışan sağlık çalışanlarımızın yorgunluğunu, üzerinde bulunan stresi azaltmak amacıyla bu etkinliği düzenlemiş bulunuyoruz. Bu etkinliklerimiz hız kesmeden devam edecek ve bu konuda emeği geçen herkese ise, teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA