Sağlıkspor Grup Finali Oynayacak
Son Güncelleme:
Şampiyonası'nda Aydın'ı temsil eden Sağlıkspor U 19 takımı, dün grubunda oynadığı karşılaşmada, Uşak Belediyespor'u 2-0 mağlup ederek grup finaline yükseldi.oynayacak.
U 19 kategorisi Türkiye
Şampiyonası'nda Aydın'ı temsil eden Sağlıkspor U 19 takımı, dün grubunda oynadığı karşılaşmada, Uşak Belediyespor'u 2-0 mağlup ederek grup finaline yükseldi.
Kırmızı-beyazlı ekip, yarın İstanbul Merter takımıyla grup finali
oynayacak.
Bugün oynanacak olan İstanbul Merter-Uşak Belediyespor maçının skoruna göre kendilerine beraberliğin de yetebileceğini kaydeden Sağlıkspor'un antrenörü Recep Özçelik, "Uşak Belediyespor ile üst düzey bir karşılaşma oynadık. Rakibimize pozisyon vermedik. Bulduğumuz pozisyonları gole çevirsek daha farklı bir sonuç alabilirdik. Artık finali düşünüyoruz" diye konuştu. - AYDIN
Kaynak: İHA