Salihli Belediye Başkanı Kayda, Mazbatasını Aldı
Son Güncelleme:
MHP'den Salihli Belediye Başkanlığına seçilen Zeki Kayda, mazbatasını aldı.
MHP'den Salihli Belediye Başkanlığına seçilen Zeki Kayda, İlçe Seçim Müdürlüğü'nden mazbatasını aldı.
Zeki Kayda ile belediye meclis üyeleri, partililerle birlikte Salihli Seçim Kurulu'na giderek hakim Mustafa Dal'dan mazbatalarını aldı.
Mazbatasını almasının ardından gazetecilere açıklama yapan Kayda, seçimleri geride bıraktıklarını, belediye meclis üyeleri ve belediye çalışanlarıyla birlikte Salihli'ye hizmet için çalışmalara başlacaklarını belirtti. Kayda, "Vatandaşımızın bize gösterdiği güven için ekibimle birlikte gece, gündüz demeden çalışacağız" diye konuştu. - Manisa
Kaynak: AA