Sarıkamış Belediye Başkanı Toksoy'un Engelliler Haftası Mesajı

Son Güncelleme:

Sarıkamış Belediye Başkanı Göksal Toksoy, Engelliler Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.

Sarıkamış Belediye Başkanı Göksal Toksoy, Engelliler Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.


Toksoy mesajında, her insanın bir engelli adayı olacağı bilinciyle toplumun her kesiminin insani ve vicdani sorumluluk taşıması gerektiğini belirtti.


Toksoy, "Devletimiz, hükümetimiz engelliler konusunda hayata geçirdiği projelerle toplumdaki algının değişmesini sağladı. Evde bakım hizmeti ile evde bakım parası, ayrıca engellilere iş imkanı gibi birçok alanda çok önemli atılımlar yapıldı. Tabi bunlar yeterli değil. Ülkemizin her tarafında çevre düzenlemesi, yollar, park ve bahçeler bütün sosyal alanlar, engellilere engel olmayacak şekilde olması gerekir. Bu bilinç ve anlayışla kamu kurum ve kuruluşları ile sivil toplum örgütleri hep beraber çalışmalarımızı sürdürme gayretinde olacağız" dedi. - KARS

Kaynak: İHA