Sason'da Çiftçilere Çilek Yetiştiriciliği Eğitimi
Son Güncelleme:
Batman'ın Sason ilçesinde çiftçilere çilek yetiştiriciliği eğitimi verildi.
Batman'ın Sason ilçesinde çiftçilere çilek yetiştiriciliği eğitimi verildi.
Sason Halk Eğitim Merkezi'nde GAP Teyap Projesi kapsamında tütüne alternatif olarak çilek üretimi yapan çiftçilere bilgi verildi.
Proje koordinatörü Ahmet Menteşe, yaptığı açıklamada, bölgedeki çiftçilere çilek üretimi, çeşitleri, çilek hastalık ve zararlıları konusunda teorik ve pratik eğitim verdiklerini söyledi.
Amaçlarının bilinçli bir şekilde ekonomik değeri yüksek çilek yetiştiriciliğini yaygınlaştırıp çiftçilerin kazanımlarını artırmak olduğunu ifade eden Menteşe, bu tür eğitimlerin süreceğini belirtti.
Daha sonra eğitime katılan çiftçilere sertifika verildi.
- BATMAN
Kaynak: AA