Şehitkamil Belediyesi'nden Dedektör Dağıtımı

Son Güncelleme:

"Karbonmonoksit dedektörü"nün dağıtımı devam ediyor.

Şehitkamil Belediyesi'nce, olası karbonmonoksit zehirlenmelerini önlemek amacıyla dar gelirli ailelere


"Karbonmonoksit dedektörü"nün dağıtımı devam ediyor.


Belediye Basın Bürosu'ndan yapılan açıklamaya göre, Nur Tepe Sosyal Tesisi'nde yapılan törene Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu da katıldı. Burada, Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından hazırlanan soba zehirlenmeleri konulu semineri kursiyerlerle birlikte dinleyen Fadıloğlu, etkinliğin sonunda dedektör dağıtımına katıldı.


Dedektör dağıtımı konusunda da bilgi veren Fadıloğlu, cihazın doğru kullanılması halinde ölüm olaylarının önüne geçilebileceğini belirtti.


"Vatandaşlarımızın can ve mal emniyetini düşünüyoruz" diyen Başkan Fadıloğlu, şöyle devam etti:


"Karbonmonoksit cihazlarını sadece sosyal tesislere dağıtmayacağız. Eğitimlerini de veriyoruz. Onun dışında mahalle mahalle ev ev gidilerek soba kullanan vatandaşlarımıza cihazları teslim edilecek" dedi.


Muhabir: Kaan Bozdoğan


Yayıncı: Mehmet Güldaş - GAZİANTEP

Kaynak: AA