Selahattin Demirtaş: Başbakan'a Teşekkür Ettik

Son Güncelleme:

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, Başbakan Davutoğlu ile görüşmesinin son derece olumlu ve önemli olduğunu söyleyerek, sınırın açılması konusunda Davutoğlu'na teşekkür ettiklerini belirtti.

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, Başbakan Davutoğlu ile görüşmesinin son derece olumlu ve önemli olduğunu söyleyerek, sınırın açılması konusunda Davutoğlu'na teşekkür ettiklerini belirtti.

Kaynak: Ensonhaber.com