Selçuk'ta Atık İlaç Kampanyası Başlıyor
Selçuk Belediyesi, evlerde bulunan zamanı geçmiş ilaçların imha edlmesi amacıyla, Çevreci Eczacılar Kooperatifi (ÇEKOP) işbirliği ile 'Atık İlaçların Kaynağında Ayrı Toplanması Projesi'ni başlatıyor.attı.enin hayata geçirilebilmesi için sözleşme...
Selçuk Belediyesi, evlerde bulunan zamanı geçmiş ilaçların imha edlmesi amacıyla, Çevreci Eczacılar Kooperatifi (ÇEKOP) işbirliği ile 'Atık İlaçların Kaynağında Ayrı Toplanması Projesi'ni başlatıyor.
Selçuk Belediyesi Başkan Yardımcısı Seyfi Tek ve ÇEKOOP Proje Koordinatörü Şule İlkkurşunlu, ortak yürütülecek projenin imzalarını
attı. enin hayata geçirilebilmesi için sözleşme imzalandı. Proje kapsamında öğrenci ve vatandaşların konuyla ilgili
bilgilendirileceğini belirten Selçuk Belediyesi Çevre ve Sağlık İşleri Müdürü Gonca Susyal, herkesi bu önemli projeye destek vererek, çevreye karşı duyarlı olmaya davet ettiklerini söyledi.
Susyal, ambalaj atıkları tesisinin kısa süre sonra tamamlanmasının ardından tüm ambalaj atıklarını kaynağında ayrı toplayacaklarını sözlerine ekledi. - İZMİR