Serik'te 194 Kişi Umre'ye Uğurlandı

Son Güncelleme:

ANTALYA (AA) – Serik Belediyesi, Yeni Dünya Vakfı işbirliğiyle ilçedeki 194 kişiyi Umre'ye gönderdi.

ANTALYA (AA) – Serik Belediyesi, Yeni Dünya Vakfı işbirliğiyle ilçedeki 194 kişiyi Umre'ye gönderdi.


Belediye Başkanı Ramazan Çalık, belediye binası önünde düzenlenen uğurlama töreninde yaptığı konuşmada, ilçede maddi nedenlerle kutsal topraklara gidemeyecek durumdaki 152 vatandaşın ücretsiz, 42 vatandaşı da ücretli olarak Umre'ye gideceğini söyledi.


Çok mutlu olduğunu dile getiren Çalık, "İnsanlarımızın mutluluğu bizim mutluluğumuzdur. Bu memleket için yapılması gereken ne varsa yapmaya hazırız" diye konuştu.


Uğurlamaya çok sayıda vatandaş katıldı.

Kaynak: AA