Sevgilisine Kızdı, Kalbine Bıçak Sapladı (2)
Son Güncelleme:
Kurtarılamadı antalya'da, dün gece sevgilisiyle tartıştıktan sonra banyoda kalbine bıçak saplayan 22 yaşındaki Semih Al, kurtarılamadı.
Kurtarılamadı
antalya'da, dün gece sevgilisiyle tartıştıktan sonra banyoda kalbine bıçak saplayan 22 yaşındaki Semih Al, kurtarılamadı. Ağır yaralı halde getirildiği Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde tedaviye alınan Semih Al, müdahaleye rağmen yaşamını yitirdi. Al'ın cenazesi, otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.
Kaynak: DHA