Siirtspor'da Galibiyet Sevinci

Son Güncelleme:

Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Siirtspor'da Bingöl Belediyespor karşısında alınan galibiyetin sevinci yaşanıyor

Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Siirtspor'da Bingöl Belediyespor karşısında alınan galibiyetin sevinci yaşanıyor.


Siirtspor Kayyumu M. Nezir Öztaş  takımın galibiyeti hak eden güzel bir oyun ortaya koyduğunu söyledi.


Bingöl Belediyespor ile deplasmanda karşılaştıklarını belirten Öztaş,  şunları söyledi:


"Rakibimiz Bingöl Belediyespor,  genç oyunculardan kurulu bir takım. Bu nedenle maç süresince pozisyonlara giren gol yollarını zorlayan takım biz olduk. Maçın tamamına yakını bizim üstünlüğümüzle geçti. Nitekim bu oyunu attığımız iki güzel golle süsleyerek üç puanla ayrılma başarısını gösterdik. Bir çok gol pozisyonunu da kaçırdık. Oyuncularımızın tümü görevlerini yerine getirdiler. Bütün oyuncularımızı teknik heyetimizi kutluyorum. Geçen hafta kendi sahamızda Ümraniyespor karşısında aldığımız yenilgiyi bu galibiyetle telafi etmiş olduk." - Siirt

Kaynak: AA