Şırnak Telekomda Görevli Güvenlikçiyi Silahla Yaraladıktan Sonra Kaçtı
Son Güncelleme:
Şırnak'ta Türk Telekom'da güvenlik görevlisi olarak çalışan Sedat Kaynar, tartıştığı kimliği belirsiz bir kişi tarafından silahla ateş açılarak yaralandı.
Şırnak'ta Türk Telekom'da güvenlik görevlisi olarak çalışan Sedat Kaynar, tartıştığı kimliği belirsiz bir kişi tarafından silahla ateş açılarak yaralandı. Türk Telekom İl Müdürlüğü önünde kimliği belirsiz bir kişi ve kurumun güvenlikçisi Sedat Kaynar (32) ile henüz belirlenmeyen bir konu ile ilgili tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine kimliği belirsiz kişi, silahını çekerek Kaynar'a iki el ateş ettikten sonra kaçtı.Karnından ve ayağından yaralanan Kaynar, Şırnak Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Olay yerinde gelerek inceleme yapan polis ekipleri, kurum çalışanlarının ifadesine başvurdu. Olayla ilgili başlatılan soruşturma devam ederken, kaçan saldırganın yakalanması amacıyla çalışma başlatıldı.
Kaynak: DHA