Sivasspor'da İzin Günü

Son Güncelleme:

Kırmızı beyazlı ekip, Ziraat Türkiye Kupası'nda Nazilli Belediyespor ile yapacağı maçın hazırlıklarına yarın başlayacak.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor'da, futbolcular günü dinlenerek geçiriyor.


Ligde dün sahasında Çaykur Rizespor'u 3-1 mağlup eden kırmızı-beyazlı ekipte, teknik direktör Roberto Carlos, futbolculara bir gün izin verdi.


Sivasspor, Ziraat Türkiye Kupası 5. turunda 19 Aralık Perşembe saat 14.30'da Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Nazilli Belediyespor ile sahasında oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek. - Sivas

Kaynak: AA