Sivrihisar'da 4 Kişi Karbonmonoksit Gazından Etkilendi

Son Güncelleme:

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 4 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 4 kişi tedavi altına alındı.


Edinilen bilgiye göre, Kubbeli Mahallesi Horoz Sokak'ta yaşayan M.Ü. (37), M.Ü. (71), M.E. (11) ve S.E. (7), mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle Sivrihisar Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada karbonmonoksit gazından etkilendikleri tespit edilen şahıslar, tedavi altına alındı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA