Sobadan Sızan Gazdan 5 Kişi Zehirlendi
Son Güncelleme:
Eskişehir’de, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi tedavi altına alındı.
Eskişehir'de, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi tedavi altına alındı. Olay, Tepebaşı ilçesi Yenievler mahallesinde meydana geldi. Aynı aileden olan V.K., H.K., Ç.K., M.K. ve Z.K. isimli şahıslar, sobadan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle zehirlendiler. Vatandaşların, Yunus Emre Devlet Hastanesinde yapılan tedavilerini müteakip taburcu edildiği belirtildi. - ESKİŞEHİR
Kaynak: İHA