Steven Gerrard Milli Takımı Bıraktı
Deneyimli orta saha oyuncusu yaptığı açıklamayla milli takım kariyerine son verdi.
Liverpool ve İngiltere Milli Takımı'nın kaptanı Steven Gerrard, İngitere Futbol Federasyonu'na verdiği röportajda artık milli takımda oynamayacağını açıkladı.
Bu kararı İngiltere'nin Dünya Kupası'na veda ettiği anda aldığını söyleyen Gerrard, "Ülkemi temsil ettiğim her maçın her dakikasını zevkle oynadım. İngiltere armasını tekrar göğsümde taşıyamayacağım çok üzgünüm. Fakat federasyonla ilişkimi koparmamayı düşünüyorum. İlerde onlara yardımcı olmayı isterim." dedi.
Milli takım kariyeri boyunca kendisine destek olan herkese teşekkürlerini sunan 34 yaşındaki futbolcu, "Özellikle Roy Hodgson'a çok teşekkür etmek istiyorum. Milli takımda kapasitemin üstünde oynamamı sağlayan kişi oydu. Bu kararı almak çok zor oldu. Brezilya'dan evime dönünce ailem ve yakın çevremle bu konuyu konuştum ve onlar da bana destek verdi." diye konuştu.
Steven Gerrard, 14 yıl boyunca giydiği İngiltere Milli Takımı'nda 114 maça çıktı ve 21 kez golle buluştu.