Suriye'de Askere Gitmek İstemeyen 15 Kişi Türkiye'ye Sığındı

Son Güncelleme:

Suriye'de iç savaştan kaçan 15 kişi, Mardin'in Nusaybin İlçesi'nden sınırı geçerek jandarma karakoluna sığındı.

Suriye'de iç savaştan kaçan 15 kişi, Mardin'in Nusaybin İlçesi'nden sınırı geçerek jandarma karakoluna sığındı.


Suriye'nin Kamışlı ve köylerinde yaşayan ve Esad güçleri tarafından zorla askere götürülmek istenen Suriyeli 15 genç, Mardin'in Nusaybin İlçesi'ndeki sınır bölgesinden geçerek Nusaybin Hudut Karakolu'nda görevli askerlere sığındı. Jandarma karakolunda ifadeleri alınan 15 Suriyeli, daha sonra İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne teslim edildi. Emniyet Müdürlüğü'nde ifadeleri alınan 15 Suriyeli, daha sonra Şanlıurfa'daki kampa gönderildi. - Diyarbakır

Kaynak: DHA