Suşehri Belediye Başkanı Sel, Koç Üniversitesi'nden Bir Grup Öğrenciyle Biraraya Geldi
Son Güncelleme:
Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, Koç Üniversitesi'nden bir grup öğrenciyle bir araya geldi."Kadın Girişimciler Projesine" destek için İstanbul'dan Erzincan'a bisiklet turu başlatan öğrencilere başarılar diledi.
Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, Koç Üniversitesi'nden bir grup öğrenciyle bir araya geldi.
Sel, Suşehri Belediyesi Aspasya Parkı Sosyal Tesisleri'ndeki buluşmada,
"Kadın Girişimciler Projesine" destek için İstanbul'dan Erzincan'a bisiklet turu başlatan öğrencilere başarılar diledi.
Her öğrencinin bir amaç edinmesi gerektiğini söyleyen Sel, "Sizlerin de amacı ve hedefi bulunmaktadır. Yaklaşık 9 günlük bisiklet turunuzun kazasız ve belasız geçmesini temenni ediyorum" dedi.
Öğrencilerden Cem Üyük ise Sel'e teşekkü ederek, "Suşehri halkının sıcak ev sahipliğinden dolayı şahsınız adına tüm Suşehri halkına teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Sel, öğrencilere ilçenin tanıtımını içeren CD ve kitapçık hediye etti. - SİVAS
Kaynak: AA