Tem otoyolu'nda oksijen yüklü tanker devrildi: 1 yaralı

Son Güncelleme:

TEM Otoyolu Altınşehir mevki Edirne istikametinde oksijen yüklü tanker devrildi.

Haber-Kamera: Alper KORKMAZ/ İSTANBUL DHA - TEM Otoyolu Altınşehir mevki  Edirne istikametinde oksijen yüklü tanker devrildi. Kazada ilk belirlemelere göre 1 kişi yaralandı. Yolda ulaşım tamamen dururken, bölgeye çok sayıda polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yaralanan kişi ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ekiplerin tankeri yoldan kaldırma çalışmaları sürüyor.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ:
----------------------------

(Canlı yayın)
-Tankerden ve kaldırma çalışmalarından görüntüler


Kaynak: DHA