Üniversite Öğrencilerinden Hastalara Ziyaret
Son Güncelleme:
İskenderun Teknik Üniversitesi Dörtyol Meslek Yüksek Okulu öğrencileri, Dörtyol Devlet Hastanesinde tedavi gören hastaları ziyaret ederek kandillerini kutladı.
İskenderun Teknik Üniversitesi Dörtyol Meslek Yüksek Okulu öğrencileri, Dörtyol Devlet Hastanesinde tedavi gören hastaları ziyaret ederek kandillerini kutladı.
Toplumsal Hizmet Projeleri dersi kapsamında hastaları ziyaret ederek onlarla sohbet eden öğrenciler, hastaların kandillerini kutlayarak, karanfil dağıttı.
Hastalara moral veren ve geçmiş olsun dileğinde bulunan öğrencilerin yaptığı sosyal sorumluluk projesinin, çeşitli etkinliklerle devam edeceği bildirildi.
Kaynak: AA