"Uygarlığın Gölgesinde Amasya" Sergisi

Son Güncelleme:

Amasya Üniversitesi Fotoğrafçılık Kulübü tarafından "Uygarlığın Gölgesinde AMASYA" adlı fotoğraf sergisi açıldı.

Amasya Üniversitesi Fotoğrafçılık Kulübü tarafından "Uygarlığın Gölgesinde AMASYA" adlı fotoğraf sergisi açıldı.


Eğitim Fakültesi Kongre ve Kültür Merkezi'nde açılan sergide, 7 amatör fotoğrafçının, 23 fotoğrafı beğeniye sunuldu.


Amasya Üniversitesi Fotoğrafçılık Kulübü Başkanı Gökhan Çalbay, son yapılan arkeolojik kazılarla 8500 yıllık bir geçmişe sahip olduğu ortaya çıkarılan Amasya'yı fotoğraflarla yansıtmaya çalıştıklarını söyledi.


Amasya'nın tanıtımı açısından önemli bir projeye imza attıklarını belirten Çalbay, "Sergimiz kulüp öğrencilerimiz tarafından çok kısa sürede hazırlandı. Bizler de Amasya'nın tarihi, doğal ve kültürel zenginliklerinin öğrencilerimizin objektifine nasıl yansıdığını izleme şansı bulduk. Oldukça başarılı bulduğum bu fotoğrafları çektikleri ve böylesi bir sergiyi hazırladıkları için kendilerine teşekkür ediyorum" dedi.


Muhabir: Cihan Okur


Yayıncı: Dilek Sezen - AMASYA

Kaynak: AA