Uygulamada Yaralanan Polise Emniyet Müdürü Yıldız'dan Ziyaret

Son Güncelleme:

Emniyet Müdürü Selami Yıldız, kent merkezindeki "Güven 1" uygulaması sırasında motosiklet çarpması sonucu yaralanan polis memurunu ziyaret etti.

Emniyet Müdürü Selami Yıldız, kent merkezindeki "Güven 1" uygulaması sırasında motosiklet çarpması sonucu yaralanan polis memurunu ziyaret etti.


Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, Emniyet Müdürü Selami Yıldız, dün, Mustafa Kemal Paşa Bulvarı'ndaki "Güven 1" uygulaması sırasında motosiklet çarpması sonucu yaralanan polis memuru İlker Kaplankıran'ı tedavi gördüğü özel hastanede ziyaret etti.


Doktorlardan yaralı polis memuru hakkında bilgi alan Yıldız, daha sonra Kaplankıran ile bir süre sohbet etti, geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Kaynak: AA