Vali Kamçı'ya "Gençlik Haftası" Ziyareti
Son Güncelleme:
Kayseri Valisi Süleyman Kamçı, "Gençlik Haftası" dolayısıyla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü ile beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Kayseri Valisi Süleyman Kamçı, "Gençlik Haftası" dolayısıyla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü ile beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, ziyarete, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Murat Eskici, milli sporcular, yöneticiler, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Kamçı, ziyarette, 19 Mayıs'ın gençlere verilen önemi gösterdiğini belirterek, gençlere doya doya bu bayramı kutlamalarını tavsiye etti.
Ziyarete katılan gençlerle sohbet eden Kamçı, gençlere umut, neşe ve bilgi dolu bir gelecek diledi.
Kaynak: AA