Yerköy İlçe Emniyet Müdürü Tepe, Sürücüleri Uyardı

Son Güncelleme:

Yerköy İlçe Emniyet Müdürü Erdal Tepe, sürücüleri Kurban Bayramı tatili dolayısıyla artan trafik yoğunluğunda dikkatli olmaları için uyardı.

Yerköy İlçe Emniyet Müdürü Erdal Tepe, sürücüleri Kurban Bayramı tatili dolayısıyla artan trafik yoğunluğunda dikkatli olmaları için uyardı.


Tepe, yaptığı açıklamada, şehir içi ve şehirlerarası güzergahlarında tatilin başlangıç ve bitiş günlerinde ekiplerin aralıksız denetimlerini sürdüreceğini belirtti.


İlçenin huzuru ve güvenliği için asayiş denetimlerini de artıracaklarını ifade eden Tepe, karayollarında hız ihlali, hatalı sollama, seyir halinde cep telefonu ile görüşme yapan sürücüler ve arka koltuklarda emniyet kemeri kullanmayan yolculara cezai işlemin uygulanacağını söyledi.


Tepe,  yorgun, uykusuz ve dalgın araç kullandığı tespit edilen sürücülerin de dinlendirileceğini belirtti. - Yozgat

Kaynak: AA