Yesemek Açık Hava Müzesi'nde Satranç Turnuvası
Son Güncelleme:
Yesemek Açık Hava Müzesi'nde satranç turnuvası yapıldı.
Yesemek Açık Hava Müzesi'nde satranç turnuvası yapıldı.
İslahiye Milli Eğitim Müdürlüğünce "Eğitimde Başarıyı Arttırma" projesi kapsamında düzenlenen satranç turnuvasının finali yapıldı.
Altınüzüm İlkokulu, 75. Yıl Ortaokulu ve Kız İmam Hatip Lisesi turnuvayı birinci kapattı.
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Yüksel Beroje, öğrencilerin sosyal ve zihinsel gelişimine katkı sağlamak ve Yesemek Açık Hava Müzesi'nin tanıtımını yapmayı amaçladıklarını belirtti. Beroje, proje yürütücüsü İbrahim Halil Karahan'a teşekkür etti.
Turnuva sonunda öğrenciler, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün düzenlediği yemeğe katıldı, hatıra fotoğrafı çektirdi.
Kaynak: AA