Yüreğir Belediye Başkanı Çelikcan'dan Ziyaretler
Son Güncelleme:
Yüreğir Belediye Başkanı Mahmut Çelikcan, hasta vatandaşları evlerinde ziyaret etti.
Yüreğir Belediye Başkanı Mahmut Çelikcan, hasta vatandaşları evlerinde ziyaret etti.
Yüreğir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Çelikcan Yüreğir'de sosyal belediyeciliğe büyük önem verdiklerini belirterek, her zaman vatandaşların yanında olduklarını ve olmaya da devam edeceklerini vurguladı.
Çelikcan, "Göreve geldiğim günden bu yana her zaman vatandaşlarımızın yanında olmaya çalıştık. Şimdi evde yatalak ve dışarı çıkamayan hastalarımızı ziyaret ederek, onların bayram öncesi ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyoruz. En önemlisi ise onlara moral vermeye çalışıyoruz ve evlerinde ziyaret ediyoruz. Onların daha çok morale ihtiyacı var" dedi.
Muhabir: Adana/ Anıl Bağrık
Yayıncı: Zuhal Uzundere Kocalar - ADANA
Kaynak: AA