Zabıta Ekipleri Pazarda Denetim Yaptı
Son Güncelleme:
Lapseki Belediyesi zabıta ekipleri, cumartesi günleri kurulan halk pazarında denetim yaptı.
Lapseki Belediyesi zabıta ekipleri, cumartesi günleri kurulan halk pazarında denetim yaptı.
Lapseki Belediyesi Zabıta Müdürü Gürcan Karakaş, yaptığı açıklamada, geleneksel olarak gerçekleştirilen panayıra katılan esnafın mağdur olmaması için giyim üzerinde satış yapmamaları konusunda pazar esnafını uyardıklarını söyledi.
Karakaş, "Yurdun çeşitli yerlerinden gelip ilçemizde kurulan panayırda satış yapmak için katılan esnaf var. Memleketlerini bırakıp, para kazanmak için ilçemize gelmişler. Bunu göz önünde bulunduruyoruz" dedi.
Muhabir: Ercan Özçetin/Fikriye Susam Uyar
Yayıncı: Harun Kaymaz - ÇANAKKALE
Kaynak: AA