Ağrı'da Kadına Şiddete Tepki Yürüyüşü
Son Güncelleme:
Ağrı'da kadına yönelik şiddete dikkat çekmek için yürüyüş düzenlendi. Farkındalık oluşturuldu.
Ağrı'da Kadına Yönelik Şiddete 'Dur' demek için yürüdüler
AĞRI - Ağrı Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, kadına yönelik şiddete karşı farkındalık oluşturmak için yürüyüş düzenledi.
Ağrı Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, kadına yönelik şiddete karşı farkındalık oluşturmak için birçok kişinin katılımıyla yürüyüş düzenlendi. Cumhuriyet Caddesinde başlayan yürüyüşte, kadına yönelik şiddete tepkilerin yazılı olduğu pankartlar kullanıldı.
Düzenlenen etkinliğe ilişkin yürüyüş sonrası açıklama yapan Ağrı Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Ertaç Baki, kadınların toplumdaki önemine vurgu yaparak, tüm birimlerle beraber kadınların yanlarında olacaklarını belirtti.
Kaynak: İHA