Ağrılılar Derneği'nden Asker Adaylarına Yemek
Gemlik Ağrılılar Derneği Başkanı Metin Aslan, bu dönem askere gidecek olan ağrılı gençlere yemek verdi.
Gemlik Ağrılılar Derneği Başkanı Metin Aslan, bu dönem askere gidecek olan ağrılı gençlere yemek verdi.
Bir restoranda verilen yemeğe çok sayıda asker adayı katıldı.
Dernek Başkanı Metin Aslan, "Ağrılılar olarak vatana, millete bağlılığımız üst seviyededir. Gençlerimize vatan sevgisini aşılamak için elimizden geleni yapıyor ve yapmaya da devam edeceğiz." dedi.
Aslan, dernek olarak asker uğurlama merasimlerine devam edeceklerini bildirdi. Yemeğe sonradan katılan Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz da, askere gidecek olan gençlere hayırlı tezkereler dilerken askerliğin öneminden bahsetti. İhtiyaç sahibi asker ailelerine belediye olarak yardım yaptıklarını belirten Yılmaz, "Vatanımızı bekleyen evlatlarımıza ufak da olsa belediye olarak katkı yapmak bizleri mutlu eder" dedi.
(MŞ)
21.05.2012 12: 33: 19
TSI
NNNN - BURSA