Aladağ'da yasağın ardından sokaklar boş kaldı
Son Güncelleme:
Adana'nın Aladağ ilçesinde, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla sokaklar boş kaldı.
Adana'nın Aladağ ilçesinde, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla sokaklar boş kaldı.
İlçede, belediye ekipleri, fırınlardan aldıkları ekmekleri sokak sokak gezerek vatandaşlara ulaştırdı.
Polis ekipleri ve camilerden vatandaşların sokağa çıkmamaları yönünde anonslar yapıldı.
Kaynak: AA