Amasyalı Seyyahlar Trabzon Yolunda
Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın "Seyyah" adlı hareketlilik projesi kapsamında Amasyalı gençler Trabzon'a uğurlandı.
Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın "Seyyah" adlı hareketlilik projesi kapsamında Amasyalı gençler Trabzon'a uğurlandı.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Erdin Acar, Gençlik Merkezi personeli ve ailelerin uğurladığı 43 gencin Trabzon'un tarihi ve turistik yerlerini gezeceği belirtildi.
Acar, projenin 26 Haziran-02 Eylül 2012 tarihleri arasında, 81 ilden 14-24 yaş grubu gençleri kapsadığını söyledi.
Proje kapsamında Amasya'dan 43 gencin geziye katıldığını belirten Acar, "Bu projenin amacı, gençler arasında hoşgörü ve samimiyetin arttırılması, sosyal korku ve ön yargıların giderilmesi, toplumsal bütünleşmeye katkı sağlanması, gençlerin farklı coğrafi bölgelerde yaşayan akranlarıyla tanışmaları, kaynaşmaları ve kültürel alışverişte bulunmalarını sağlamaktır" dedi.
Muhabir: Cihan Okur
Yayıncı: Dilek Sezen - AMASYA