Atık İlaç Ara Depolama Tesisi Faaliyete Başladı
Son Güncelleme:
Atık ilaçların doğaya bırakılmasının çevre için bir felaket olduğunu belirten Pharmabotanica Kooperatif Başkanı Saydan, bir atık ara depolama tesisinin faaliyete başladığını duyurdu.
Atık ilaçların doğaya bırakılmasının çevre için bir felaket olduğunu belirten Pharmabotanica Kooperatif Başkanı Saydan, bir atık ara depolama tesisinin faaliyete başladığını duyurdu.
Kaynak: Dunya.com