Bakan Arslan: "Çift Başlılıktan, Vesayet Odaklarından, Bürokratik Oligarşiden Kurtulmamız Lazım" -...

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

- Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ın açıklamaları Detaylar İSTANBUL - Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "Bu ülke, 14 yıldır bütün vesayet odaklarına, bürokratik oligarşiye ve ayağındaki prangalara rağmen 3 kat büyümüşse, eğer bunlar olmasaydı biz...

- Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ın açıklamaları

Detaylar İSTANBUL - Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "Bu ülke, 14 yıldır bütün vesayet odaklarına, bürokratik oligarşiye ve ayağındaki prangalara rağmen 3 kat büyümüşse, eğer bunlar olmasaydı biz bugün 2023 hedeflerini yakalamış, ondan sonrasını konuşan bir ülke haline gelirdik" dedi.

Kaynak: AA