Başbakan Yıldırım: "Amerika-Türkiye ile Birlikte Yerel Güçlerle, Sivil Direnişçilerle, Öso ile ve...
Son Güncelleme:
Başbakan Yıldırım: "Amerika-Türkiye ile birlikte yerel güçlerle, sivil direnişçilerle, ÖSO ile ve diğer milislerle bir olarak, onlar önde, biz de arkada.
Başbakan Yıldırım: "Amerika- Türkiye ile birlikte yerel güçlerle, sivil direnişçilerle, ÖSO ile ve diğer milislerle bir olarak, onlar önde, biz de arkada.... ABD'nin de Türkiye'nin de askeri varlığı olacak. Doğrudan operasyona girmeyeceğiz, taktik destek vereceğiz, prensipte anlaşılırsa tabii. İmkan ve kabiliyetler gözden geçiriliyor."
Kaynak: AA