Başbakanlık Önünde Emeklilerden Zam Tepkisi
Son Güncelleme:
Emekli-Sen üyeleri, 'Sefalete boyun eğmeyeceğiz' yazılı pankart açarak Başbakanlığa yürüdü.
Emekli-sen üyeleri, 'Sefalete boyun eğmeyeceğiz' yazılı pankart açarak Başbakanlığa yürüdü. Grup adına yapılan açıklamada, " Sosyal Güvenlik Kurumu'nda yeterli sağlık hizmeti alamayan insanların tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmaya yönlendirildiği, sağlıkta dönüşüm programını hayata geçirmek için çaba harcadıkları belirtildi. Başbakanlık binası önündeki eylem sırasında polis geniş güvenlik önlemi aldı. Yapılan açıklamanın ardından Emekli-Senüyeleri, olaysız bir şekilde dağıldı.
GÖRÜNTÜ GEÇİLDİ
Habe-Kamera: Muhammet BAYRAM/ ANKARA (DHA)
========================================
(Tür: Ankara)
Kaynak: DHA