Başiskele'de "Dolarını Boz, Doğayı Bozma" Kampanyası

Son Güncelleme:

Başiskele Belediyesi tarafından başlatılan "Dolarını Boz, Doğayı Bozma" Kampanyası kapsamında döviz bozdurduğuna dair dekont getiren vatandaşlara fidan verilecek.

Başiskele Belediyesi tarafından başlatılan "Dolarını Boz, Doğayı Bozma" Kampanyası kapsamında döviz bozdurduğuna dair dekont getiren vatandaşlara fidan verilecek.


Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, kampanya kapsamında dolar bozduran vatandaşların makbuzlarını getirerek, istedikleri ağaç fidanını alabilecekleri kaydedildi.


Açıklamada görüşlerine yer verilen Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısıyla "Dolarını Boz, Doğayı Bozma" Kampanyasını başlattıklarını vurgulayarak, şunları kaydetti:


"Tüm vatandaşlarımıza çağrı yapıyoruz. Dolarlarını bozdurup Park ve Bahçeler Müdürlüğümüze makbuzlarıyla birlikte gelsinler, seralarımızdan diledikleri yetişkin ağaç fidanını alsınlar. Aynı zamanda malum kış mevsiminde aç kalan sokakta yaşayan hayvanlar için de mama desteği de sağlayacağız."

Kaynak: AA