Başkan Aydın, Paşafabrikasında Vatandaşlarla Buluştu

Son Güncelleme:

Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın, Paşafabrikasında vatandaşlar ile buluştu.

Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın, Paşafabrikasında vatandaşlar ile buluştu.


Mesire alanında ailecek vakit geçiren vatandaşlarla tek tek tokalaşan sohbet eden Başkan Aydın vatandaşlara yapılacak projeler hakkında bilgi verdi.


Aydın; "Sivas sizin, bizler size ve Sivas'a hizmet etmekle görev alan insanlarız. Bu şehri hep beraber yönetecek birlikte büyüteceğiz. Sizlerin fikirleri, önerileri, mutlulukları ve sağlıkları bizim açımızdan çok önemli" dedi.


Aydın, mesire alanında okullarını başarı ile tamamlayan öğrencilere lunapark bileti hediye etti. - SİVAS

Kaynak: İHA