Başkan Güzelbey, Nevruz Bayramını Kutladı
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı, Türk dünyasında kutlanan Nevruz Bayramı'nın barışın, birlik ve beraberliğin sembolü olduğunu söyledi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Asım Güzelbey, Türk dünyasında kutlanan Nevruz Bayramı'nın barışın, birlik ve beraberliğin sembolü olduğunu bildirdi.
Güzelbey, 21 Mart Nevruz Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında, Nevruz'un toprak altındaki canlıların uykudan uyanışı, dirilişi, canlıların bahara "merhaba" dedikleri gün olduğunu belirtti.
Nevruz Bayramı'nın farklı coğrafyalarda dahi olsa tüm Türk dünyasını birbirine bağlayan bir gelenek olduğunu vurgulayan Güzelbey, mesajında şunları kaydetti:
"Türk dünyasında kutlanan Nevruz Bayramı, barışın, birlik ve beraberliğin sembolüdür. Atalarımızdan miras kalan kültürün yaşatılması ve gelecek kuşaklara aktarılması açısından da Nevruz çok büyük bir önem taşımaktadır."
Güzelbey, tarih boyunca Anadolu'da çeşitli adlarla kutlanan Nevruz'un, bahar ve bereketi, yeni yıl ve yılın başlangıcını çağrıştırdığına işaret etti.
Muhabir: Zerin Özdilek
Yayıncı: Mehmet Güldaş - GAZİANTEP