Başkent'te Yılın İlk Trafik Uygulaması

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

- Başkent'te yılın ilk trafik uygulamasıANKARA - Ankara'da 2018'in ilk trafik uygulaması yapıldı.

- Başkent'te yılın ilk trafik uygulaması


ANKARA - Ankara'da 2018'in ilk trafik uygulaması yapıldı.

Ankara'da yılbaşı kutlamaları münasebetiyle şehrin yoğun bölgeleri araç trafiğine kapatılmıştı. Gece saat 01.00 sıralarında yolların açılmasıyla birlikte trafik polisleri tarafından Çankaya'nın Çetin Emeç Bulvarı'nda uygulama başlatıldı. Uygulamada sürücülerden ehliyet ve ruhsat istendi. Polis, ayrıca, sürücüleri alkol kontrolünden geçirdi.

Vatandaşlar, bu uygulamaların güzel bir şey olduğunu ve sürekli yapılması gerektiğini belirterek yeni yılın güzel geçmesi temennisinde bulundular.

Kaynak: İHA