Belediye Çalışanları Derneği'nden Büyükerşen'e Ziyaret

Son Güncelleme:

Eskişehir'de Belediye Çalışanları Derneği Başkanı Güney Demirdaş ve yönetim kurulu üyeleri Başkan Büyükerşen'e nezaket ziyaretinde bulundu.

Eskişehir'de Belediye Çalışanları Derneği Başkanı Güney Demirdaş ve yönetim kurulu üyeleri Başkan Büyükerşen'e nezaket ziyaretinde bulundu.


Dernek Başkanı Demirtaş yeni kurdukları Belediye Çalışanları Derneği'nin, Eskişehir'deki tüm belediye çalışanlarını yardımlaşma ve dayanışma duyguları içerisinde bir araya toplamak olduğunu söyledi. Demirdaş ve yönetim kurulu üyeleri, Eskişehir için yaptığı hizmetlerden dolayı tüm dernek üyeleri adına Başkan Büyükerşen'e teşekkür etti.


Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Belediye Çalışanları Derneği'ne çalışmalarında başarılar diledi. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA