Bem-Bir-Sen'in 18'inci Yıl Dönümü

Son Güncelleme:

Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası, (BEM-BİR-SEN) Tekirdağ Şubesi Başkanı Üner Şen, 10 Ocak 1994 yılında sivil toplumun gerekliliğine ve örgütlülüğün önemine inanarak kurulan Bem-Bir-Sen'in 18'nci yaşını kutladıklarını belirtti.

Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası, (BEM-BİR-SEN) Tekirdağ Şubesi Başkanı Üner Şen, 10 Ocak 1994 yılında sivil toplumun gerekliliğine ve örgütlülüğün önemine inanarak kurulan Bem-Bir-Sen'in 18'nci yaşını kutladıklarını belirtti.


Şen, yaptığı açıklamada, insan hakları, gerekse sivil toplum kuruluşlarının evrensel değerlerini ilke edinen Bem-Bir-Sen'in çalışmalarını bu doğrultuda 18 yıldır sürdürdüğünü kaydetti.


Tekirdağ ve ilçelerinde sendikalaşma çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini belirten Şen, Bem-Bir-Sen'in yıllardan beri sosyal denge sözleşmeleri yaparak üyelerine önemli kazanımlar elde ettiklerini kaydetti.


- TEKİRDAĞ

Kaynak: AA